do kasy suma: 0,00 zł
Reklamacje
  • Firma BP PROJEKT odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących  przepisów prawa. 

  • Reklamacje z  tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres sklep@takwiele.pl lub w formie pisemnej na adres BP PROJEKT - reklamacje Północna 32b , 05-080 Truskaw.  

  • Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że firma BP PROJEKT niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta  wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę.     

  • Firma BP PROJEKT rozpatruje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od  daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni firma BP PROJEKT nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania  za uzasadnione. 

DO REKLAMACJI KONIECZNIE DOŁĄCZ PISMO Z OPISEM USTERKI ORAZ NIEZBĘDNYMI DANYMI

FORMULARZ ZWROTU

Reklamacja powinna zawierać co najmniej:  

 - imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail Nabywcy,  

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,  

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,  

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, 

Przy odbiorze przesyłki z zamówionym towarem, Kupujący zobowiązany jest

do jej sprawdzenia i w przypadku stwierdzenia:

a) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

b) niekompletności przesyłki,

c) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem zamówienia

– do sporządzenia protokołu z oględzin przeprowadzonych w obecności

kuriera (stanowiącego podstawę reklamacji) i niezwłocznego powiadomienia

Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji. W przypadku stwierdzenia przez

Kupującego, że doręczony towar ma wady, Kupujący zobowiązany jest do

niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Sprzedawcy.

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie nie dłuższym

niż 14 dni od daty skutecznego jej złożenia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl