Darmowa wysyłka paczkomaty InPost przy zamówieniu powyżej 249 zł

Najczęściej zadawane pytania

 

 
Co to są towary z grupy B?
Artykuły B-towar to głównie zwroty od klientów, które zostały sprawdzone pod kątem funkcjonalności przez nasz wykwalifikowany warsztat.

Może to jednak mieć następujące wady:

- wady wizualne
- niewielkie uszkodzenia, które nie wpływają na funkcję
- ponadto oryginalne opakowanie może być lekko uszkodzone lub już nie.
Jak długo trwa zwrot lub kredyt?
Jak tylko otrzymamy i przetworzymy Twój zwrot, natychmiast rozpoczniemy zwrot pieniędzy przy użyciu pierwotnie użytej metody płatności.

Należy pamiętać, że potwierdzenie otrzymania płatności może zająć do 14 dni roboczych.

Według ABG: „Jeśli odstąpisz od tej umowy, będziemy mieli dla Ciebie wszystkie płatności, które od Ciebie otrzymaliśmy, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, które wynikają z faktu, że korzystasz z innego rodzaju dostawy niż wybrali najtańszą oferowaną nam standardową dostawę), które mają zostać spłacone niezwłocznie i najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, w którym otrzymaliśmy powiadomienie o odstąpieniu od niniejszej umowy.”.
Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o Twoich produktach?
Aby Twoje zakupy były jak najbardziej przyjemne, zebraliśmy dla Ciebie wiele ważnych informacji o naszych produktach.

Dzięki tym informacjom chcemy uprościć dla Ciebie decyzję o zakupie i udzielić cennych wskazówek na drodze.

Możesz przejść do naszego przewodnika, jeśli wybierzesz odpowiednią kategorię i kliknij przycisk >> Więcej o ....

Oto szybki przykład:

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych wózkach i nie wiesz na co zwrócić uwagę?

1. Przesuń kursor myszy na naszą kategorię czasu wolnego, a następnie kliknij wózek.

2. Jesteś teraz po naszej stronie z wózkiem. Teraz kliknij pole >> Dowiedz się więcej o wózkach ręcznych po prawej stronie.

3. Dotarłeś do naszego przewodnika. Tutaj możesz dowiedzieć się wszystkiego o wózkach ręcznych. Podajemy tutaj również praktyczne porównanie.

Abyś mógł jeszcze lepiej zobaczyć nasze produkty, udostępniamy również widoki 360 stopni i filmy produktowe.

Możesz również kliknąć przycisk „ Naciśnij ” , aby dowiedzieć się, które gwiazdy i gwiazdki już przetestowały nasze produkty i używają ich.

W obszarze pobierania znajdziesz instrukcje obsługi i pomoc. Nasze recenzje produktów są również dostępne dla wszystkich tutaj.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące produktu lub szukasz części zamiennych, wszystkie ważne informacje znajdziesz w dziale FAQ i części zamienne .

Pracujemy na pełnych obrotach, aby dostarczyć Ci wszystkich informacji. Jeśli jednak brakuje przycisku lub nie możesz znaleźć żadnych informacji, aktualnie pracujemy nad tym i dostarczymy Ci potrzebne informacje tak szybko, jak to możliwe.
Co mam zrobić, jeśli mam reklamację lub dodatkowe pytania?

Przywiązujemy dużą wagę do jakości naszych produktów i do tego, aby wszystko przebiegało sprawnie.

Jeśli nadal masz problemy z dostarczonym towarem, dostawą bezpośrednio lub inne problemy lub pytania, nie wahaj się z nami skontaktować.

Możesz uzyskać pomoc tutaj:

- Telefonicznie pod numerem +48 22 243 16 16, Pn-pt, godz. 09:00-17:00
- Wyślij e-mail na adres [email protected]

Jakie są twoje godziny otwarcia i wsparcia?
W naszym sklepie TAKWIELE.PL sympatyczny pracownik chętnie doradzi od Pn do pt, w godz. 9:00-17:00.

W przypadku zapytań telefonicznych jesteśmy dostępni tel: 22 243 16 16, Pn-pt, godz. 09:00-17:00
Jak długo mam prawo do odstąpienia od umowy i jak mogę dokonać wypłaty?
Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyny.

Okres odstąpienia wynosi czternaście dni od dnia, w którym Państwo lub wskazana przez Państwa osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatnich towarów.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz nas poinformować
(Sklep takwiele.pl, ul. Szałwiowa 2/50, 03-167 Warszawa tel.: 22 243 16 16,
E: -mail [email protected] za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. listem wysłanym pocztą lub e-mailem) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy, poinformuj).
Jak długo mam prawo do odstąpienia od umowy i jak mogę dokonać wypłaty?
Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyny.

Okres odstąpienia wynosi czternaście dni od dnia, w którym Państwo lub wskazana przez Państwa osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatnich towarów.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz nas poinformować
(Sklep takwiele.pl, ul. Szałwiowa 2/50, 03-167 Warszawa tel.: 22 243 16 16,
E: -mail [email protected] za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. listem wysłanym pocztą lub e-mailem) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy, poinformuj).
Czy po zakupie nadal mogę zmienić wybraną metodę płatności?
Jeśli przypadkowo wybrałeś złą metodę płatności, skontaktuj się z obsługą klienta zeihnah pod numerem +49 (0) 9544/987 908 0. Jeśli wybrana metoda płatności nie została jeszcze potwierdzona przez system lub faktura nie została jeszcze zapłacona, klient przedstawiciel serwisu może zmienić metodę płatności. . .

 

Strona w budowie...

 

Czy mogę płacić również w ratach?
Oferujemy płatności ratalne za pośrednictwem naszego zewnętrznego dostawcy usług płatniczych PayPal W razie jakichkolwiek pytań w tym zakresie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym partnerem. PayPal: 0800 723 4570 lub skorzystaj z formularza kontaktowego: https://www.paypal.com/de/smarthelp/contact-us?email=privacy Należy pamiętać, że w przypadku płatności w ratach adres dostawy i adres rozliczeniowy muszą być zawsze takie same.
Jak mogę odzyskać VAT?
Aby otrzymać zwrot podatku VAT, prosimy o przesłanie faktury z pieczęcią celną, dowodu wywozowego i danych konta na adres [email protected]. Sprawdzimy Twoją prośbę tak szybko, jak to możliwe i przelejemy Ci kwotę.
Jakie masz metody płatności?
Przegląd wszystkich metod płatności znajdziesz tutaj: https://takwiele.pl/pl/i/Formy-platnosci/10
Jaki jest twój adres PayPal?
Nasz adres PayPal to: [email protected] Cel: numer zamówienia + numer klienta
Widzę „Płatność nie powiodła się”. Co mogę zrobić ?
Ten komunikat o błędzie pojawia się tylko podczas przetwarzania płatności ze stronami trzecimi - PayPal, Klarna lub Amazon Pay.

Przyczyny komunikatu o błędzie:

a) Zbyt długo przebywasz na „stronie płatności” PayPal/Klarna. Musisz opróżnić cały koszyk i ponownie dodać żądane pozycje. Jeśli ten błąd będzie się powtarzał, uruchom ponownie przeglądarkę.

b) Twoja zdolność kredytowa została sprawdzona i odrzucona przez stronę trzecią. W takim przypadku skontaktuj się z wybranym partnerem płatniczym (PayPal / Klarna / Amazon Pay).
Czy po zakupie nadal mogę zmienić wybraną metodę płatności?
Jeśli przypadkowo wybrałeś złą metodę płatności, skontaktuj się z obsługą klienta pod numerem +48 22 243 16 16. Jeśli wybrana metoda płatności nie została jeszcze potwierdzona przez system lub faktura nie została jeszcze zapłacona, klient przedstawiciel serwisu może zmienić metodę płatności. UWAGA : Jeśli płatność została przetworzona przez Klarna , nie możemy później zmienić przetwarzania płatności. W takim przypadku należy dokonać anulowania. Możesz również skontaktować się z obsługą klienta pod numerem telefonu +48 22 243 16 16.

 

Zapomniałem hasła. Jak mogę poprosić / dodać nowy?

Jeśli zapomniałeś hasła, możesz kliknąć przycisk "kliknij tutaj" który znajduję się obok "Nie pamiętasz hasła?" które na stronie logowania
Następnie otworzy się nowe okno.
Aby to zrobić, wprowadź swój adres e-mail. Wkrótce otrzymasz link, za pomocą którego możesz zmienić/zresetować hasło.
Jak mogę zmienić ustawienia mojego konta?
Jak tylko zarejestrujesz się u nas jako klient, możesz przejść do swoich ustawień za pomocą „ikony profilu”, którą możesz zobaczyć w prawym górnym rogu stopki. Kliknij „Ikonę profilu”, a następnie „Dane osobowe”.
Zostaniesz wtedy przekierowany i będziesz mógł dokonać wszystkich ważnych ustawień i zmienić je w razie potrzeby.
Jak zarejestrować się jako klient TAKWIELE?
Poprzez przycisk „ZAREJSTRUJ SIĘ”, którą znajdziesz w prawym górnym rogu (w nagłówku), możesz przejść do strony rejestracji .
W przeciwnym razie nadal masz możliwość przejścia do strony rejestracji za pośrednictwem koszyka, klikając „Zamawiam” .
Jak mogę usunąć moje konto klienta TAKWIELE?
Jeśli nie potrzebujesz już swojego konta klienta na TakWiele i chcesz je usunąć, musisz napisać e-mail na adres [email protected] Przedstawiciel obsługi klienta nieodwołalnie usunie Twoje konto i powiązane dane.
Jakich wytycznych dotyczących ochrony danych przestrzegamy?
Więcej informacji na temat naszych wytycznych dotyczących ochrony danych można znaleźć w oświadczeniu o ochronie danych .
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Facebook takwiele.pl
Sklep internetowy Shoper Premium