Jak tylko otrzymamy i przetworzymy Twój zwrot, natychmiast rozpoczniemy zwrot pieniędzy przy użyciu pierwotnie użytej metody płatności.
Należy pamiętać, że potwierdzenie otrzymania płatności może zająć do 14 dni roboczych.
Według ABG: „Jeśli odstąpisz od tej umowy, będziemy mieli dla Ciebie wszystkie płatności, które od Ciebie otrzymaliśmy, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, które wynikają z faktu, że korzystasz z innego rodzaju dostawy niż wybrali najtańszą oferowaną nam standardową dostawę), które mają zostać spłacone niezwłocznie i najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, w którym otrzymaliśmy powiadomienie o odstąpieniu od niniejszej umowy.”.
Aby Twoje zakupy były jak najbardziej przyjemne, zebraliśmy dla Ciebie wiele ważnych informacji o naszych produktach.
Dzięki tym informacjom chcemy uprościć dla Ciebie decyzję o zakupie i udzielić cennych wskazówek na drodze.
Możesz przejść do naszego przewodnika, jeśli wybierzesz odpowiednią kategorię i kliknij przycisk >> Więcej o ....
Oto szybki przykład:
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych wózkach i nie wiesz na co zwrócić uwagę?
1. Przesuń kursor myszy na naszą kategorię czasu wolnego, a następnie kliknij wózek.
2. Jesteś teraz po naszej stronie z wózkiem. Teraz kliknij pole >> Dowiedz się więcej o wózkach ręcznych po prawej stronie.
3. Dotarłeś do naszego przewodnika. Tutaj możesz dowiedzieć się wszystkiego o wózkach ręcznych. Podajemy tutaj również praktyczne porównanie.
Abyś mógł jeszcze lepiej zobaczyć nasze produkty, udostępniamy również widoki 360 stopni i filmy produktowe.
Możesz również kliknąć przycisk „ Naciśnij ” , aby dowiedzieć się, które gwiazdy i gwiazdki już przetestowały nasze produkty i używają ich.
W obszarze pobierania znajdziesz instrukcje obsługi i pomoc. Nasze recenzje produktów są również dostępne dla wszystkich tutaj.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące produktu lub szukasz części zamiennych, wszystkie ważne informacje znajdziesz w dziale FAQ i części zamienne .
Pracujemy na pełnych obrotach, aby dostarczyć Ci wszystkich informacji. Jeśli jednak brakuje przycisku lub nie możesz znaleźć żadnych informacji, aktualnie pracujemy nad tym i dostarczymy Ci potrzebne informacje tak szybko, jak to możliwe.
Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyny.
Okres odstąpienia wynosi czternaście dni od dnia, w którym Państwo lub wskazana przez Państwa osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatnich towarów.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz nas poinformować
(Sklep takwiele.pl, ul. Szałwiowa 2/50, 03-167 Warszawa tel.: 22 243 16 16,
E: -mail [email protected] za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. listem wysłanym pocztą lub e-mailem) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy, poinformuj).
Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyny.
Okres odstąpienia wynosi czternaście dni od dnia, w którym Państwo lub wskazana przez Państwa osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatnich towarów.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz nas poinformować
(Sklep takwiele.pl, ul. Szałwiowa 2/50, 03-167 Warszawa tel.: 22 243 16 16,
E: -mail [email protected] za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. listem wysłanym pocztą lub e-mailem) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy, poinformuj).
Jeśli przypadkowo wybrałeś złą metodę płatności, skontaktuj się z obsługą klienta zeihnah pod numerem +49 (0) 9544/987 908 0. Jeśli wybrana metoda płatności nie została jeszcze potwierdzona przez system lub faktura nie została jeszcze zapłacona, klient przedstawiciel serwisu może zmienić metodę płatności. . .
Oferujemy płatności ratalne za pośrednictwem naszego zewnętrznego dostawcy usług płatniczych PayPal W razie jakichkolwiek pytań w tym zakresie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym partnerem. PayPal: 0800 723 4570 lub skorzystaj z formularza kontaktowego: https://www.paypal.com/de/smarthelp/contact-us?email=privacy Należy pamiętać, że w przypadku płatności w ratach adres dostawy i adres rozliczeniowy muszą być zawsze takie same.
Aby otrzymać zwrot podatku VAT, prosimy o przesłanie faktury z pieczęcią celną, dowodu wywozowego i danych konta na adres [email protected]. Sprawdzimy Twoją prośbę tak szybko, jak to możliwe i przelejemy Ci kwotę.
Ten komunikat o błędzie pojawia się tylko podczas przetwarzania płatności ze stronami trzecimi - PayPal, Klarna lub Amazon Pay.
Przyczyny komunikatu o błędzie:
a) Zbyt długo przebywasz na „stronie płatności” PayPal/Klarna. Musisz opróżnić cały koszyk i ponownie dodać żądane pozycje. Jeśli ten błąd będzie się powtarzał, uruchom ponownie przeglądarkę.
b) Twoja zdolność kredytowa została sprawdzona i odrzucona przez stronę trzecią. W takim przypadku skontaktuj się z wybranym partnerem płatniczym (PayPal / Klarna / Amazon Pay).
Jeśli przypadkowo wybrałeś złą metodę płatności, skontaktuj się z obsługą klienta pod numerem +48 22 243 16 16. Jeśli wybrana metoda płatności nie została jeszcze potwierdzona przez system lub faktura nie została jeszcze zapłacona, klient przedstawiciel serwisu może zmienić metodę płatności. UWAGA : Jeśli płatność została przetworzona przez Klarna , nie możemy później zmienić przetwarzania płatności. W takim przypadku należy dokonać anulowania. Możesz również skontaktować się z obsługą klienta pod numerem telefonu +48 22 243 16 16.
Jeśli zapomniałeś hasła, możesz kliknąć przycisk "kliknij tutaj" który znajduję się obok "Nie pamiętasz hasła?" które na stronie logowania Następnie otworzy się nowe okno.
Aby to zrobić, wprowadź swój adres e-mail. Wkrótce otrzymasz link, za pomocą którego możesz zmienić/zresetować hasło.
Jak tylko zarejestrujesz się u nas jako klient, możesz przejść do swoich ustawień za pomocą „ikony profilu”, którą możesz zobaczyć w prawym górnym rogu stopki. Kliknij „Ikonę profilu”, a następnie „Dane osobowe”.
Zostaniesz wtedy przekierowany i będziesz mógł dokonać wszystkich ważnych ustawień i zmienić je w razie potrzeby.
Jeśli nie potrzebujesz już swojego konta klienta na TakWiele i chcesz je usunąć, musisz napisać e-mail na adres [email protected] Przedstawiciel obsługi klienta nieodwołalnie usunie Twoje konto i powiązane dane.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.