do kasy suma: 0,00 zł

Reklamacje/Zwroty

  • Firma Biuro Handlowe Takwiele.pl odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

  • Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres [email protected] lub w formie pisemnej na adres Biuro Handlowe Takwiele.pl, ul. Kotsisa 4, 03-307 Warszawa

  • Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że firma Biuro Handlowe Takwiele.pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę.

  • Firma Biuro Handlowe Takwiele.pl rozpatruje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni firma Biuro Handlowe Takwiele.pl nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione.

DO REKLAMACJI KONIECZNIE DOŁĄCZ PISMO Z OPISEM USTERKI ORAZ NIEZBĘDNYMI DANYMI

FORMULARZ ZWROTU

Reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail Nabywcy,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,

Przy odbiorze przesyłki z zamówionym towarem, Kupujący zobowiązany jest

do jej sprawdzenia i w przypadku stwierdzenia:

a) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

b) niekompletności przesyłki,

c) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem zamówienia

– do sporządzenia protokołu z oględzin przeprowadzonych w obecności

kuriera (stanowiącego podstawę reklamacji) i niezwłocznego powiadomienia

Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji. W przypadku stwierdzenia przez

Kupującego, że doręczony towar ma wady, Kupujący zobowiązany jest do

niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Sprzedawcy.

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie nie dłuższym

niż 14 dni od daty skutecznego jej złożenia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium